Preț : 30 Ron
Citește aici primele capitole ale cărții.

Prezentare carte
Comandă online
Lansare de carte cu Red Hawk

Recenzia psihologului Ludovic Săndulescu

Ludovic Săndulescu, psiholog de cuplu și familie, încântat și inspirat de cele citite în cartea ”Creșterea Conștientă a Copiilor”, a avut amabilitatea să scrie o recenzie, pe care o împărtășim cu voi.

Cuvinte către libertate.

Vă plac adevărurile? Sunt sigur că veți răspunde da! Ne plac și adevărurile acelea  care ne arată exact așa cum suntem? Cele care ne arată slăbiciunile, prejudecățile, greșelile? S-ar putea să fim deranjați, incomodați de aceste adevăruri și să nu mai fim atât de entuziaști în a le primi! Dacă însă acele adevăruri sunt cheia către o lume mai bună, către vindecarea noastră ca umanitate, vom mai avea oare rețineri, pudori sau sentimente de inadecvare? Poate că da, însă experiența promite să fie una vindecatoare!

Cartea „Creșterea Conștientă a Copiilor” exact acest lucru îl face: Spune adevăruri vindecătoare. Și nici măcar nu sunt așa dureroase cum ar putea părea.

Omul e o ființă specială. Se naște complet neputincios fizic și are nevoie de foarte multe până ajunge autonom. De la stadiul de nou născut, prin etapa prunciei și a copilăriei, copilul absoarbe tot, dar absolut tot ce e la îndemână. Acest lucru este deosebit de avantajos pentru specia umană – astfel se transmite de sute și mii de generații zestrea culturală. Acest fapt ne face pe noi oameni și ne diferentiază de alte specii.

Ce cuprinde această zestre oare? Informații, cunoștinte, comportamente. Are copilul discernământ? Din păcate nu are. Și atunci, împreună cu „cele bune” noi transmitem copiilor noștri, cu sau fără voie mult mai multe: modele bune și rele, obiceiuri bune și mai puțin bune, judecată dreaptă și prejudecată, iubire și intoleranță, blândețe și furie, încredere și disperare, exemple de agresiune, violență, cruzime.

Dacă suntem nemulțumiți de societatea în care trăim, de lumea întreagă, e timpul să aflăm că noi și păriniții noștri am făurit-o așa prin modul cum i-am modelat pe copiii noștri și așa cum noi înșine am fost modelați, de când ne-am născut și chiar de dinainte! Off! Cât de bine mi-ar fi fost în viața dacă părinții mei ar fi avut șansa să citească această carte! Și cât de bine le-ar fi fost și lor!

Recunosc în această carte o analiză extrem de simplă, profundă și autentică precum și soluții la fel de simple de a vindeca viața copiilor noștri și a generațiilor viitoare. Recunosc, de asemenea în acestă carte reflecțiile mele, experiența mea, cazurile întâlnite, abordate într-un mod prietenos, clar și pozitiv.

Dintotdeauna părinții au modelat generațiile viitoare. Această carte prezintă într-un mod sintetic erorile cele mai des întâlnite în creșterea copiilor și consecințele acestora, într-o manieră echilibrată, prietenoasă și responsabilă. Acestă carte nu propune tehnici complicate, metode savante, eforturi de a „educa” . Propune doar să fim noi înșine, conștienți că tot ceea ce facem, simțim, spunem în prezența copiilor va lasă o amprentă anume în aceștia. Și astfel, conștienți, să creștem noi generații integre, autentice, pline de iubire și compasiune.

Vă recomand să citiți cartea, vă va elibera!

Psiholog Ludovic Săndulescu,
psihologie clinică și evaluare, consiliere, psihoterapie